El text periodístic com a fil conductor

Un dels continguts importants durant el curs és el de treballar textos periodístics, de diferents mitjans i diferents continguts. A partir del fil conductor del treball de l’assignatura d’Anglès sobre la creació d’un diari digital, les assignatures de Ciències Socials i Català s’hi han implicat per donar profunditat i transversalitat a l’activitat, a fi de crear aquest projecte.

A l’hora de planificar el projecte, s’han decidit les diferents activitats i la temporització a partir dels objectius següents: treballar amb textos periodístics reals, expressar-se en llengua anglesa, relacionar fets passats amb fets actuals i conscienciar-se de la importància de conèixer allò que passa al nostre voltant.

A l’hora de portar-ho a l’aula, hem tingut molt present els interessos de l’alumnat per al desenvolupament del projecte, ja que la tria i la selecció de la informació en els mitjans de comunicació era lliure, a partir de les propostes i les eines que els donàvem els professors (subgèneres de text, diaris digitals, aplicacions).

Per presentar els continguts de manera integrada i relacionada ha calgut coordinar-nos durant les hores de reunió, a fi que les activitats estiguessis seqüenciades de manera correcta i seguissin el fil conductor necessari, tot i estar fetes en diferents assignatures.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *