Una de les qüestions que més ens preocupava a l’inici del projecte era la capacitat o no de demostrar que el treball interdisciplinar és realment possible. De fet, pensem que a dia d’avui, aquesta continua sent una de les matèries pendents que l’educació actual encara no ha acabat de superar.
No obstant això, el treball cooperatiu entre el professorat participant al grup s’ha vist caracteritzat per una implicació constant, desde el plantejament dels objectius fins a les valoracions i reflexions finals. En aquest sentit, cal dir que les periòdiques sessions de treball organitzades, sempre s’han distinguit per l’aportació d’idees diverses, el debat i la búsqueda continua de línies comunes entre tots. És a dir, hem tractat desde el plantejament de la pràctica d’actuar com un grup capaç d’aportar els trets distintius de cada matèria o especialitat sense oblidar l’ojectiu comú. Així doncs, un cop el·laborat i avaluat el projecte, estem en disposició d’afirmar que la integració de matèries diverses en una única pràctica interdisciplinar és possibe.
Tanmateix, defenem la idoneïtat del treball cooperatiu no sols per part dels alumnes, sinó també per als docents. És més, aquest projecte ens ha demostrat la viabilitat de traçar uns objetius comuns a tots, una metodologia compartida i uns instruments d’avaluació perfectament respectables per cadascuna de les disciplines integrades.