12. Assaig general

IMG_20160406_172218164

El 6 d’abril, uns dies abans de l’actuació final, a la tarda, van poder disposar de l’auditori per tal de que l’alumnat participant en les diferents actuacions poguessin provar l’escenari i conèixer per on havien de fer les entrades i les sortides al mateix. També era el moment de comprovar que tot funcionés bé, tant la música com l’ordre en les actuacions o els diferents aspectes tècnics.
Al dia següent de l’assaig, van fer una valoració d’aquest i van ser conscients de les moltes errades d’organització i problemes tècnics amb els que es van trobar. Les entrades i les sortides de l’escenari, així com la disposició dels alumnes entre les diferents actuacions no va ser correctes.
La veritat és que la valoració de l’alumnat d’aquest assaig general va ser desastrós, aquesta va ser la seva valoració:

• La majoria dels presentadors no havien assajat prou el seu diàleg, alguns grups no havien passat la música al coordinador de so i no van poder actuar, hi havia problemes en la coordinació de les entrades i sortides de l’escenari.

Aquest dia hi va haver moments de molta tensió, a alguns els va costar assumir la seva responsabilitat i evitar culpabilitzar els altres.Van decidir tornar a assajar durant les hores de pati que els quedaven.

El professorat ens vam reunir i vam valorar que el desenllaç desastrós d’aquest assaig podria ser molt positiu si el sabien reconduir. Ens vam reunir amb l’equip coordinador d’aquest projecte i vam donar-los pautes i consells per poder millorar. Després d’aquesta prova de foc es van quedar molt desanimats i vam intentar donar-los ànims i l’ajuda necessària.

IMG_20160406_171255649