EL PASSAPORT COM ACTIVITAT DE CLOENDA DE CADA PAÍS

Com a cloenda de cada país, en primer lloc els infants trobaven per sorpresa la gota del color que corresponia amb el país treballat a algun lloc de l’aula. Un cop trobada hem fet un repàs de tot allò que havíem après d’aquella zona. Per últim, hem emplenat la fulla del passaport del país visitat.
Cada infant a final de curs s’ha endut el seu passaport , conjuntament amb la seva carpeta d’aprenentatge de la Nirina . Aquest passaport consta d’una portada que han pintat al seu gust i a la primera pàgina hi ha la foto, la ditada i el nom de cada infant. Cada país té la seva fulla amb el nom , la gota pintada amb el color que li correspon i el segell del país.
Pels infants era tota una sorpresa trobar la gota i mostraven molta il•lusió en la conversa sobre els aprenentatges apresos, D’aquesta manera ha constituït una activitat d’avaluació compartida i dinàmica , ja que entre tots i totes hem anat repassant el què sabíem i fent connexions d’aprenentatges d’altres països, d’altres coneixements o experiències amb el nostre entorn.
Ha estat una activitat molt motivadora pels infants ja que cada fulla que hem emplenat del passaport volia dir que havíem après moltes coses d’aquell lloc i els infants ho percebien amb satisfacció i molta expectativa ja que sabien que començaríem un nou país.

IMG_6468     IMG_6469

 

Aquest article s'ha publicat dins de Metodologia, Producte final i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *