Laura, Xavi: gràcies per compartir aprenentatge amb nosaltres!!!

Molt bon dia blocaires!!

Hem tingut un dia ben cuiner avui!! Els pares de la Laura Doménech han tingut la gran idea d’ensenyar-nos a fer croquetes!! El Xavi, cuiner d’una escola amb més de 400 alumnes, és un bon expert!

Ei, però quines croquetes, hem pastat la massa, passat per ou i pa ratllat i…. tachan! el resultat l’heu vist a casa a les safatetes que han portat!! Les fotos es faran esperar un parell de dies però us les podeu imaginar!

cocinero.jpg

16 thoughts on “Laura, Xavi: gràcies per compartir aprenentatge amb nosaltres!!!

1. Núria Alàs

Hola nois i noies!
    Us he de felicitar per la tasca que heu fet!!
    Vaig trobar-me a la Laura i en Xavi pel passadís i hem van donar una safateta de croquetes.
    Mmmmmmmmm!!!
    Boníssimes.
    Moltes gràcies!!

2. YAGO

E PROBAT LES CROQUETES I ESTABAN BONISIMES I MAGRADAT MOLT COM LES EM FET. I TAMBE MAGRADAT COM LES EM PASAT PAR L’OU I PAR AL PA RATLLAT.

Sóc Lucia, tutora de 6è. Jo també les he tastades i realment estaven boníssimes. Gràcies.

4. olga

Sembla que a tots i a totes ens han agradat molt les croquetes.
    Li podem aferir al Xavi que ens porti cada dia el sopar. Que us sembla??????
    Felicitats Laura, Júlia i Pol, teniu a casa un gran cuiner.

5. LAURA

Bon día a tots.

Som el Xavi i la Laura i estem molt contents que us haguin agaradat les croquetes.
    A casa també les van provar i estaven boníssimes!

Petons

DONCS JO VULL LA RECEPTA DE LA MASA DE POLLASTRE! QUE ENS VAN ENCANTAR I TAMBÉ LA RECEPTA DE LA SOPA TANT BONA QUE VA FER EL XAVI A UN SOPAR DE NADAL A L’ESCOLA. PASSA-LES, OK?

7. laura

Hi ha un error a l’escrit inicial, no és LAURA DOMENECH sinó JÚLIA DOMENECH DE 2n.
    Gràcies

Laura Alcaide (la mama de Júlia Doménech)

8. Júlia

Hola, Olga ia as provat les croquetes?
    Jo si las he provat i a mi si que managradat!

9. olga

Bon dia,
    tens raó Laura, ens van equivocar i ho van comentar a l´aula.
    Ara només falta penjar les fotos, i no trigaremmmmm.

que passa amb aquest bloq??? neccesitem coses noves !!!
    Espero que poseu coses de la sentmana cultural…
    Acabo de mirar la casa de colonias i la veritat es que pinta super bè, segur que el nens s´hu passan molt bè, les instalacions son molt bones… ja he vist que tenen camp de futbol…jo ja se de uns quants que no pararan amb la pilota sempre que las activitats preparades li permetin. Volem moltes fotos !!! ja estic desitjan mirar.las i comentar.las amb l´Eduard.