Epp!! que tenim nous mestres!!

Bon dia famílies!!

Segur que ahir us van arribar els infants dient que tenien dos mestres a classe! doncs sí! no és que l’Olga o la Maribel s’hagin atipat de croissants o que hàgiu de portar els infants a l’oculista,… és que tenim dos nois de pràctiques de mestre! Tenen moltes ganes i molta il.lusió, i nosaltres volem aprendre molt d’ells!

Víctor, benvingut a 2on A del Roser Capdevila!

Marc, benvingut a 2on B del Roser Capdevila!

 

victor-2on-a.JPGmarc-2-on-b.JPG

10 thoughts on “Epp!! que tenim nous mestres!!

  1. ÚRSULA

    Benvinguts a tots dos. Una coseta: algú em pot explicar que fan els nens aprenent les taules del 200 si encara no tenen asolides les restes i tenen molts problemes per desxifrar els problemes de mates? Gràcies.

  2. Dori

    Bona sort Victor i Marc, espero que l’estada entre els nostres nens sigui interessant. Per cert Úrsula, què vols dir amb la taula del 200? i, tots els nens tenen problemes amb les restes?. Els problemes sempre són difícils i quants més hi facin millor. Segur que l’Olga i la Maribel saben què són capaços de fer els nens, que moltes vegades és més del que suposem.

  3. ÚRSULA

    Estic d’acord amb tú… sempre poden fer més del que a casa ens diuen… però es ben cert que molt tenen dificultats encara a l’hora de solucionar un problema de mates, per exemple hi han de practicar molts, a casa, però sobretot a classe que és on realment els hi han d’ensenyar… dimarts, van estar fent la taula de l’11, del 12, 13, 14 etc. i la del 100 i 200… vam estar a la piscina i varies nenes de la classe m’ho van dir… crec que encara no els hi toca sobretot quan és a 3r quan han de fer les multiplicacions. Ara han d’acabar d’assolir bé la resta i els problemes de mates. Tot al seu temps, no?

  4. Dori

    Com tu dius tot al seu temps i estic segura, et repeteixo, que són les tutores qui saben millor quan s’ha d’introduir el temari. El Yago em va dir que la taula del 200 era un joc, la taula de 2 i afegir dos zeros. Per cert, si no aprenen primer les taules mal faran les multiplicacions, més si dius que els costa tant fer restes. Però això és la meva opinió que ja n’hem parlat altres vegades.

  5. Mar

    ESTOY DE ACUERDO CONTIGO URSULA, CREO QUE PRIMERO DEBERIAN DE APRENDER CORRECTAMENTE LAS RESTAS Y A RESOLVER PROBLEMAS ANTES DE APRENDER LAS TABLAS DE MULTIPLICAR Y SOBRE TODO LAS DE 100, 200………… Y BIEN VENIDOS A LOS DOS.

  6. ÚRSULA

    Ayer estuve hablando con Erik y ya me resolvió las dudas. Grácias Mar. Un beso

  7. Dori

    Tranquil·la Olga la sang no arribarà al riu. Tant l’Úrsula com jo només volem el millor per als nostres fills, i aquestes petites discrepàncies ens fan veure un punt de vista diferent al nostre, de forma que potser no t’encaparres en una idea. A mi sempre m’agrada que Úrsula m’obri portes a altres maneres d’entendre l’escola. Però, quan vulgueu estaré encantada de fer un “coffee” amb vosaltres.

  8. ÚRSULA

    HOla Olga! Jo els dubtes els vaig resoldre amb tu i ahir amb l’Erik, que era amb el havia de parlar i tot aclarit! qualsevol altra qüestió referent a l’Aleix, ja en parlaré amb la Maribel, que suposo que per dilluns ja vindrà i com que tenim pendent l’entrevista… bé, bon cap de setmana a tothom!

  9. Rafi

    Benvinguts Víctor i Marc, espero que tingueu una bona experiència amb als nostres nens.Irene esta encantada.
    Petons

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà