SIGUEM SOLIDARIS! NOMÉS COSTA 1 € !!

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el Roser Capdevila ha continuat amb les iniciatives de les escoles valencianes que juntament i en col.laboració amb la UNESCO estan portant a terme la recollida d’1 € per nen/a per escola amb la finalitat de poder reconstruir aquelles escoles que han quedat destruïdes a Gaza després de l’ofensiva israelí. Vinga! participem! per què tots/es tenim dret a una educació digne!

Els nens i nenes de segon ho tenen molt clar!

gaza.JPG  paz_mundo590.jpg  gaza-2.JPG

4 thoughts on “SIGUEM SOLIDARIS! NOMÉS COSTA 1 € !!

Us felicitar per aquesta iniciativa, no només per la possibilitat de poder ajudar encara que sigui amb una petita part, sinó per conscienciar als nens de què poder anar a l’escola és una gran sort i un privilegi que no tots els nens ho poden fer.

Estic totalment d’acord… tot i que segons l’edat dels nens i amb les preguntes que fan, se’m fa una mica difícil d’explicar. L’Aleix em diu molts perquès que no tenen resposta o que la resposta és bastant lletja. A més em diu moltes fòrmules per què no hi hagi guerres… les hauriau d’escoltar… Bueno, suposo que com les idees que es tenen als 7 anys, molt fantasioses però boniques.

3. OLGA

I tant que tens raó Úrsula, es gratificant escoltar les seves respostes, conclusions i aportacions. Esperem que els hi duri molt la seva innocència. Hem tingut sort que als nostres fills no els hi ha tocat viure aquestes injustícies, tal com diu la Dori son uns privilegiats. Nomes cal que aprenguin a valorar el dia a dia.

Ojala els governants d’avui tinguessin una miqueta de nens/es d’ahir… no creieu? Potser el cor moltes vegades ens porta a millors ports que el cap… Úrsula i Dori, gràcies per continuar participant!