Fem memòria!

Ep famílies!

Us recordem que demà dimecres els infants han de venir ben guapos (ja ho venen sempre!) per dues raons: la primera al matí anirem a deixar la nostra carta dels Reis Mags al Patge Reial que ens visitarà a l’escola, i en segon lloc, a la tarda donarem la benvinguda al Nadal amb unes nadales que cantarem al centre cívic.

Recordeu! nosaltres portarem al centre cívic els infants que es queden al menjador, els que vagin a casa a dinar s’han de portar a les 15.00 h directament al centre cívic. No han de portar cap guarniment, ells i elles han fet unes corones genials d’arbres de nadal i estrelles!

Per altra banda, el dijous farem una petita festa dedicada als nens i nenes d’infantil. Posarem el nostre petit granet de sorra i farem dues activitats: una petita (però molt xula!) representació teatral i una cançó. Els nens i nenes que fan el teatre tenen a l’agenda anotada la roba que han de portar, així com els infants que canten. D’aquests últims, la meitat portarà gorro de Papa Noel i l’altra sortirà amb unes caretes que hem fet a l’escola. Aquesta activitat no serà representada pels pares i mares, però no patiu! us penjarem totes les fotos al bloc!! El dijous sortiran a les 17.00 h amb un detall nadalenc de vidre que segur que esteu desitjant veure i els “temibles” deures de nadal. Com cada any us hem posat el títol del llibre que seria molt bo que demanessin als reis.

El divendres farem el tancament del primer trimestre amb un gran esmorzar que l’Ampa ens ofereix i farem “cagar” el tió! Els infants sortiran amb els informes que com sabeu, heu de tornar signats als gener.

El mes de gener són les entrevistes, els infants porten una circular a l’agenda perquè sapigueu la dinàmica per apuntar-se.

Bé, doncs, després de tota la informació, només ens queda desitjar-vos un BON NADAL!

COM HEU SIGUT TAN BONS PARES I MARES SEGUR QUE ELS REIS PORTARAN ELS CAMELLS PLE DE REGALS PER VOSALTRES!

PETONS MOLT FORTS!

bon-nadal.JPG

4 thoughts on “Fem memòria!

BONES FESTES PER VOSALTRES I TOTS ELS MESTRES DE LES DIFERENTS ESPECIALITATS! ESPEREM QUE ELS INFORMES SIGUIN SATISFACTORIS, NO NOMÉS PER BONES NOTES SINÓ PEL CONJUNT DE BONA ACTITUD, COMPANYERISME, PRESENTACIÓ I SOBRETOT SUPERACIÓ. NO CALEN BONES NOTES SI EL NEN O NENA S’HA ESFORÇAT AL MÀXIM. UN PETÓ A TOTS I TOTES.

BON NADAL I QUE US PORTIN MOLTES COSETES ELS REIS. SEGUR QUE HEU ESTAT UNS NENS I NENES MOLT BONS, PER AIXÒ US PORTARAN MOLTES COSES. Un petó molt fort de part dels PORCS SENGLARS.

Ben segur que tots el nens han fet un gran esforÇ,i tindran bones notes.
    BON NADAL PER TOTS ELS NENS I MESTRES DE LA ESCOLA.