Ei… estigueu atents… mireu les vostres bústies!

Hola famílies!

Avui hem anat a portar les nostres felicitacions nadalenques a correus. Així que a partir d’avui heu d’estar ben atents i mirar cada dia la bústia per si rebeu una carta feta amb molta il.lusió pels infants!

Gràcies a tots els membres de correus de Polinyà, ens han dedicat part del seu temps rebent-nos amb molt bon rotllo i regalant-nos caramels! Molts petons per tots ells/es!

carta-1.JPG carta-2.JPG carta-3.JPG carta-5.JPG

19 thoughts on “Ei… estigueu atents… mireu les vostres bústies!

1. alex

Gracias a todos por no dejaros la carta de Miguel, él no pudo ir por estar enfermo, pero sabemos que aún así llegará a casa. Feliz Navidad para todos!!

2. olga

I tant que arribara la carta Alex. Els Barba Blanca van ser els encarregats de portar-li la carta.
    Per correus arribarà la felicitació nadalenca i per mail t´envien un fort peto i una forta abraçada. Portem dos dies trobant a faltar el teu somriure. Et trobem a faltar Miquel.
    Molts petonets!!!

3. saray

a mi no m’ha arribat la carta però segur ke m’a arribarà jo estic segura perquè jo soc una nena de 5è i no m’a arribat encara

forts petons per a segon 2n
    ati tambè miguel quina llàstima que aquests dos dies no vas vindre però segur que et possaras millor

quina il.lusio, amb aquestas cosas feu que els pares visquem el nadal com la canalla, a casa estem impacients a la arribada de la carta i quant arribi la penjarem a l´arbre. Veix que per anar a correus els Apagallums i els Barba Blanca van anar amb els nens de P3 de la maneta aixo tambe esta molt bè fer-se carrec d´ells els i fa ser responsables durant el recorregut i segur que hu van fer molt bè. Com sempre felicitats!!!.

UN BON NADAL A TOTS ELS ALUMNES DEL ROSER CAPDEVILA I A TOTS EL MESTRES, SECRETARIA, DIRECTO, CONSERGE, MONITORES DE MENJADORS I A TOTS EL QUE FEU POSIBLE QUE SIGUEM LA MILLOR ESCOLA!!!

5. nuria

ma va agrada molt fer el taller de vidre perque van quedar molt guapus i perque aji pudrem fiquar las 12 campanades

6. Marc. camacho camps

Hola soc en marc. camacho camps i ma agradat molt el traball de bidre i es per el dia 19

7. Santi

8. Andrea bonilla diaz

Hola em dic Andrea bonilla diaz magradat al taller de nadal en fet moltes coses inportants

Quan serà, quan serà que arriba aquesta postal tan xula… ja estic nerviosa! BON NADAL A TOTHOM!

10. Mar

AYER POR LA NOCHE ABRIMOS EL BUZON Y…………… SORPRESA ALLÍ ESTABA LA FELICITACIÓN DE NAVIDAD ES FANTÁSTICA!!!!! CREO QUE ESTE AÑO OS LO HABEIS TRABAJADO MUCHO. FELICES FIESTAS A TODOS.

Quina sorpresa!!. Ahir vàrem anar a la bústia, i ens vam trobar la postal de NADAL. Ens va agradar molt, és molt original. El Yago no la va poder enviar perquè estava malalt. Gràcies per fer-lo per ell.

Aprofito per desitjar-vos a tots els blocaires: BON NADAL A TOTHOM, de part de Yago, Didac, Aida, Jose i jo mateixa.

12. irene

Hola soc la Irene, ja tinc la postal penjada al arbre, als meus pares i germans els i agradat, molt.
    Bon Nadal per a tots.

Gràcies a tots/es per la vostra participació! Ens feu bategar més fort el cor quan veiem la vostra implicació! Gràcies famílies!! segur que els reis d’orient seran molt generosos amb vosaltres!

14. cristian

Hola soc el Cristian Iñiguez,
    Avui posarem l’arbre de nadal i el pesebre,estic molt content.