Rosana, gràcies per compartir aprenentatge amb nosaltres!

Bon dia famílies!

La Rosana, mare de la Valentina, ha vingut a compartir aprenentatge amb nosaltres! Però … sabeu què? ha vingut acompanyada! El seu bebè que està a la panxa des de ben petit ja ens ha donat unes magnífiques classes sobre el desenvolupament de la vida!

La Rosana ens ha portat ecografies, la robeta , i un dibuix de la maneta de la Valentina quan tenia un mes!;  hem vist a través del projector el cor d’un bebè i hem escoltat els seus batecs, hem vist una ecografia en 4D d’un nen i de bessons! hem vist com creix la panxa de la mare, com ha de ser la seva alimentació , l’exercici que s’ha de practicar, i hem après què són les contraccions i el cordó umbilical!

Gràcies Rosana! Hem après molt amb vosaltres! Torneu quan vulgueu, sobretot quan les flors del mes d’abril et permetin tenir el teu fill/a entre els teus braços! Volem veure’l!

Petonets amb xumet per tots/es vosaltres!

rosana-1.JPG   rosana-2.JPG  rosana-3.JPG   rosana-4.JPG

rosana-5.JPG   rosana-6.JPG   rosana-7.JPG   rosana-8.JPG

8 thoughts on “Rosana, gràcies per compartir aprenentatge amb nosaltres!

Un altre dia ens crideu als pares per veure-ho! quina emoció, m’esgarrifo de saber tot el que sent la Rosana al seu cos, tots els canvis que va tenint… que bonic. Bé, millor no anar, sinó em torno a engrescar!!! felicitats Rosana. Un petó fort.

Felicitat Rosana|. No hi ha res més fascinant que la formació d’un petit ésser des de una cèl·lula. Encara no entén com es pot desenvolupar els dits, el cor, el nas,… i no haver-hi cap error. El Yago va quedar meravellat amb les teves explicacions.

Doncs sí, Rafi, Úrsula i Dori, la conversa que vam tenir amb la Rosana va ser molt interessant! Els infants estaven feliços de compartir l’alegria que transmitia la Rosana. La majoria tenen germans/es però uns quants que no en tenen estaven al.lucinant amb les ecos i la 4D!

4. Marc P

A mi tambe em va agradar
    molt que vingués la Rosana,perque
    ensva explicar moltes coses del seu embaras.

Un peto a tota la classe de les apagallums.

5. santiago

que emoçionant poder compartir aquesta experiencia, m´habria agradat esta allà i escoltar a la Rosana, l´eduard va quedar encantat i hen pregunta moltes coses, de si ell tambè es va forma igual que si fa molt malt quan sorten…
    evidenment la Rosana li a donat una molt bona lliço de la vida. MOLTAS GRACIAS I FELICITATS PER EL TEU EMBARAS I PER COMPARTIR.LO AMB TOTS NOSALTRES.

7. irene

Hola soc la Irene i vui comentar que la rosana era molt amapla am nosaltres i espero que vingi unaltra
    begada a esplicarnus cosas sobre ella i si es nen
    o nena petons Irene