Grafisme creatiu

Les estones de grafisme creatiu els agraden molt i és un espai en el qual practiquem grafismes i despertem la creativitat i motivació dels infants a l’hora de fer els traços.

Aquesta setmana hem fet de cuiners i cuineres i a partir d’una historia que tenien que escoltar i anar seguint els passos, hem fet una recepta ben especial: pintxos de grafismes! Per tant ara tambè afegim audició, atenció, concentració, interpretació dels missatges….

Ho fem amb el conte “cocina de grafismos ” de  Hervé Tullet

LA CLASE DE MIREN: mis experiencias en el aula: LA COCINA DE DIBUJO (Hervé Tullet): un imprescindible en infantilLa cocina de dibujos-Hervé Tullet | Actividades gráficas, Actividades de comprensión, Actividades de matemáticas preescolares

Cadascú ha anat escoltant i interpretant les directrius que anavem dient a la seva manera…i han quedat receptes ben diferents i boniques!

Més fotografies de grafisme creatiu:Carnaval a 4t | Escola El Turó

P5 A