QUEDA OBERT EL BLOC DE MÚSICA DE L’ESCOLA JOSEP VENTALLÓ !!!!

EP !
XICS I GRANS !!!

Un cop us hem mostrat a classe com funciona el bloc esperem els vostres suggeriments i comentaris per fer-nos saber que és el que us més us agrada i alhora que us agradaria trobar-hi !.

Cada dilluns l’Anna i Núria us proposarem noves activitats , jocs , audicions i també us afegirem alguna cançó , enregistrament ….dins del vostre curs.

Gràcies a tots i totes que ja us heu estrenat amb els vostres comentaris i animem als pares, familiars i mestres perquè també hi participin.

7 pensaments sobre “QUEDA OBERT EL BLOC DE MÚSICA DE L’ESCOLA JOSEP VENTALLÓ !!!!

1. M’han agradat molt les cançons de flauta, es molt bonica la presentació
    jajajajjajjaaj es molt divertit però també s’ha d’estudiar

2. A la classe d’ informàtica estem en el bloc de música i ara jugaré a un joc musical.

3. Ens agrada molt el bloc .La cançó de lady gaga S’ha de tocar molt ràpid però ens agrada . Adéu .Fins demà