Aquesta és la pàgina de 5è!
A veure què hi penjarem… estigueu atents!

13 pensaments sobre “

1. Aquestes pàgines que tan t’agraden no les preparo només jo .
    Ho fem l’Anna , l’altre mestre de música i jo mateixa .

2. Com ja varem comentar a classe totes les opinions son respectables i ben rebudes per nosaltres.
    De totes maneres t’agraïriem que ens fessis algun suggeriment sobre que t’agradaria trobar en el bloc de música de l’escola .
    El nostre objectiu és que tots els nostres alumnes puguin trobar alguna cosa al bloc que els agradi veure i compartir amb la seva família i amics.

3. m’ha agradat tot la música aquesta és molt bonica jazz lo que no sé és com la nena sap cantar tant bé i tocar tant bé i el trompetista es posa tant vermell i també l’home com canta s’inventa la cançó

4. Hola,aquestes vacances m´ho estic passant molt bé.
    un dia,vaig anar a America no no que es broma però si que vaig anar ha Barcelona i vaig veure la Sagrada Familia de Gaudí per fora i vaig passejar i vaig menjar a un Burger King i em vaig menjar una chesse burger xxl(formatge amburgesa xxl) sabeu el que portava?Portava 2 amburgesses,1 formatge,bacon,ketxup i mostassa.
    Avui aniré al camp de futbol amb el meu pare,la meva germana ptita i a l´humillor el meu cosí Alberto.
    I os desitjo un bon cap de setmana a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. Hola,aquestes vacances he anat a molts jocs però només os explicaré uns.
    Un dia vaig anar a Barcelona a comprar unes botes al meu germà però de pas vam anar a veure la Sagrada Família de Gaudí però per fora.També vam anar a la piscina on ens vam trobar a la Marina.També vam anar a la fira i ens vam trobar a l´Andy,a l´Iker amigues de la meva germana i a la Marina.
    També vaig anar amb el meus tiets i cosins al Montseny i vam fer una barbacoa.
    També vaig veure a alumnes del col.legi.
    Avuí vaig a jugar a futbol.
    I als nens,nenes,professors i professores os desitjo un bon estiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. el video de la reina de la noche me a encantado la verdad y se nota
    cuando hace las notas agudas , cuando levanta el pecho y abre la
    boca y abre los ojos

7. Gracias a tots per aquestes pagines de musica i de tots els grup