CANTATA EL CAPITÀ POPOCATEPELT

Aquest curs estem preparant la cantata EL capità POPOCATEPELT amb els alumnes de 4T . Com que ja es va acostant el dia del concert ,us deixo tots els AUDIOS I VIDEOS de les cançons perquè pugueu anar practicant. Només cal que cliqueu a sobre del nom de la cançó i la podreu escoltar

Cançó EL MEU AVI

Cançó LA VELLA

Cançó LA PLOMA DE PERDIU

Cançó YELLOW SUBMARINE

Cançó QUALSEVOL NIT POT SORTIR EL SOL

Cançó EL JAIO

Cançó, I TU QUE VOLS ?

POPURRI FINAL

El grup musical EL POT PETIT  va celebrar 10 anys plens d’aventures, ritmes, rialles i cançons amb un concert excepcional .

Aquest divendres 3 d’abril el podreu veure el concert de celebració pel seu canal   youtube.com/potpetit  a les 6 de la tarda.

Pels qui no els coneixeu encara podeu trobar alguna cançó remenant per les pestanyes dels diferents cursos.

Ei , en quin curs heu trobat les següents cançons .?  El jardí, el pirates…..

US EN DEIXO UN PETIT TASTET A CONTINUACIÓ.

EL BLOC ES POSA EN MARXA !!!!!!

FEIA MOLT DIES QUE NO US FEIA PROPOSTES MUSICALS EN AQUEST BLOC.

A PARTIR D’AVUI CADA SETMANA US FARÉ ALGUNA PROPOSTA GENERAL PER TOTS ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA I SI ALGUN FAMILIAR S’ANIMA , TAMBÉ SERÀ MOLT BEN VINGUT .

També a cada curs us he fet algunes propostes d’activitats que trobareu a la vostra pestanya ( a la part superior on posa el vostre curs). Són les que us han arribar a traves de la web de l’escola i dels correus electrònics.

UNA ABRAÇADA MOLT GRAN