20 pensaments sobre “Cançoner de classe

1. Som la classe de 2nB, volem dir que esperem que us agradi molt la cançó del dimoni escuat que hem cantat!

2. Som la classe de 2nA,

ens agradria que us ho passéssiu bé mirant el bloc i que escolteu la cançó de l’Ani Kuni i us agradi molt!

3. M’agradat molt les cançons del bloc, són molt boniques i el de la flauta de 6é també. Gracies Anna i Núria adéu

4. hola Mireia!

m’alegra molt que hagis estat mirant el bloc i comentant tant! els vídeos de la cantata no han sortit gaire bé i per això no els he penjat… a veure si en puc arreglar algun i posar-lo! algunes de les cançons de la cantata sí que estan penjades, les que vam enregistrar a classe.

La setmana vinent ja ens veiem! a l’escola ja ho estem preparant tot per tenir-ho tot ben apunt!

una abraçada,
    Anna

5. ooooooh quins records aquellsss jajajajaja!! ara ya passem ha primer d’ESSO!! mare meva quines ganes de tornarvos a veure!!! Petons la ex-alumna Alba!

escribiu-me per correo!!