Març: VASSARI XXI S’INTEGRA EN EL CURRÍCULUM DE LES MATÈRIES (Visual i Plàstica + Llengües)

TREBALLANT LA MIRADA…

Els i les professores que han volgut sumar-se al projecte des de les seves matèries han pogut fer-ho amb total llibertat. Des de Llengua Catalana i Castellana i des de Visual i Plàstica han treballat la mirada dels passadissos.

L’alumnat de 1r de Batxillerat Artístic ha fet seu el Twitt de la Directora FINS AL PASSADÍS … I MÉS ENLLÀ! i ha posat imatges a l’esperit vassarià!

L’astronauta de Toy Story es passeja en les seves aquarel·les pels passadissos del nostre institut. Ens porta Fins al passadís i més enllà!, de la mà de HackTheSchool i La Fundació Bofill, acompanyat pels versos d’altres companys, escrits des de l’àrea de llengües.

astronauta con falda

UN MUNDO DE PASILLOS2

Els i les alumnes de 1r d’ESO han escrit textos sobre el seu primer any al nostre institut i els han publicat en un petit llibret que han regalat al centre el dia de sant Jordi.  El projecte Vassari XXI, entre els seus records.

UNS PETITS FRAGMENTS A TALL D’EXEMPLE:

“Estem fent ara un projecte que consisteix a dissenyar uns canvis als passadissos de l’Institut ja que porten més de 40 anys així. Hem estat seleccionats per a un concurs i si el guanyem podrem fer els canvis que vulguem. S’anomena projecte «Vassari XXI», hi estem dedicant moltes hores de classe per a obtenir un bon resultat.”

“L’institut ja té el seu temps, i es nota, ho  trobo tot molt vell, però el millor és que ara estem fent una activitat de reforma als passadissos, i els estem dissenyant nosaltres!”