24 i 25 d’abril (15:15 a 16:15 h): GIMCANA VASSARIANA PER A LES ESCOLES ADSCRITES DE PRIMÀRIA

EN LLOC DE TALLERS A L’AULA,
GIMCANA AL PASSADÍS

EN LLOC DE PROFES, ALUMNES MONITORS

IMG-20170425-WA0002

Com cada curs per aquestes dates rebem els i les alumnes de 5è de Primària de les escoles adscrites que vénen a conèixer l’institut.

24 d’abril, 15.15-16.15 h.: ens visiten les escoles adscrites Bernat Metge  i Mare de Déu de Bellvitge

25 d’abril, 15.15-16.15 h.: ens visiten les escoles adscrites  La Marina, Ramon Muntaner i Gornal.

Enguany els tenim preparada una sorpresa: en lloc dels tallers de sempre els hem preparat una gimcana al passadís. Els equips s’han format amb alumnes de les diferents escoles que han de treballar junts. Els monitors són els i les alumnes de l’institut!

20170425_152000

A cada equip se li ha repartit uns plànols de l’edifici. Els participants havien de moure’s pels passadissos, localitzar les proves i resoldre-les en equip. Proves de Català, Castellà, Matemàtiques, Física i Química i Ciències Socials.

Corredisses pels passadissos…

… i una última prova estrella titulada LA FOTO MISTERIOSA: en sabeu la solució?