4 de febrer: PRIMERA PRESA DE CONTACTE

17.00 h, divendres per la tarda, els arquitectes Àngels Amorós i Xabier Arztazcoz visiten el nostre centre. No hi ha ningú més a aquelles hores. Les aules són buides, els passadissos també. Primera presa de contacte. Des de bon inici connectem molt bé, però ni en les nostres millors previsions hauríem pensat que tant com finalment ha estat!

IMG_20170224_203150

Es constitueix el grup promotor:

1. Adela Barreda (Directora), ideòloga pedagògica i responsable de la projecció pública del projecte.
  2. Un membre de la Junta (Pol Solé-Coordinador Pedagògic o Enric Cuadra-Secretari, segons disponibilitat), responsable de la comunicació amb l’alumnat i altres qüestions d’intendència.
  3. Mari Gonzalez (presidenta de l’AMPA),   encarregada de la comunicació i la interacció amb les famílies).
  4. Ana Recio (Cap del Departament de Visual i Plàstica), responsable de la connexió del projecte amb la seva àrea disciplinar.
  5. Carol Crespo (Cap del Departament de Tecnologia), responsable de la connexió del projecte amb la seva àrea disciplinar.
  6. Àngels Amorós i Xabier Arztazcoz (Arquitectes Hack The School)

El Grup Promotor estableix un calendari i organigrama de treball provisional.