Benvinguda

BENVINGUTS AL MÓN DELS VASSARIANS!

vasari-corridor

El projecte Vassari és un projecte de l’INS Bellvitge de L’Hospitalet de Llobregat seleccionat a la CRIDA 2017 de La Fundació Bofill per repensar els espais escolars.

Pretenem millorar les possibilitats dels  passadissos del centre com a mitjans d’exposició i de museïtzació del treball per projectes i de les obres artístiques que hi fa l’alumnat.

El nom s’inspira en el Corridoio Vasariano de Florència.

MOLTA SORT, VASSARIANS!!!

El nostre projecte s’ha desplegat en 5 fases:

Fase 1.  Informació i impacte. Grup Promotor.
Fase 2. Empoderament grupal. Treballant la mirada i presentant propostes (grups de treball de 1r ESO a 2n Bat.).
Fase 3. A pel consens. Acordant les bases del prototip (comitè de la fase final)
Fase 4. Actes multiplicadors
Fase 5. Fabricant el prototip  (comitè de la fase final)

Les podeu seguir a les diferents pestanyes del bloc.  També a través del Twitter des de l’adreça: https://twitter.com/BarredaAdela

La sisena fase és la que encara està per escriure, perquè això no acaba aquí! Els vassarians tenen encara molta corda!

Esperem que us agradi!