III jornada Literatura i tecnologies al servei de l’aprenentatge de la llengua

http://phobos.xtec.cat/edubib/intranet/index.php?module=P%E0gines&func=display&pageid=153

Inscripció a la III jornada Literatura i tecnologies al servei de l’aprenentatge de la llengua

Fins al 15 de juny

El projecte “Literatura i tecnologies al servei de l’aprenentatge de la llengua”, realitzat entre el Departament d’Educació i la Universitat de Barcelona, té com a objectiu l’ensenyament de la llengua oral i escrita a l’educació infantil i primària i els seus resultats sobre els aprenentatges escolars, mitjançant la integració de la literatura infantil i les tecnologies digitals.

El projecte adopta una perspectiva de tipus social i cultural en relació amb la llengua oral i escrita, una perspectiva evolutiva i educativa en relació amb els aprenentatges, i fa una descripció de l’activitat intel·lectual de parlar, llegir i escriure en el moment actual de la cultura escrita.

Es presenta un programa, doncs, d’integració de la literatura i de les tecnologies en l’àmbit de la llengua amb l’objectiu de aconseguir efectes sobre els aprenentatges escolars i sobre la formació del professorat.

La tercera jornada vol exemplificar les tasques educatives del professorat i les tasques productives de l’alumnat per donar a conèixer l’evolució competencial en l’àmbit de la comunicació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *