El SuperComputing Center arriba a l’institut escola. Gràcies Fer.

El dilluns 14 de maig vam tenir la sort de rebre la visita del pare de l’Emma. El Fernando Cucchietti treballa al Supercomputing centre de Barcelona (BCN-SCC) visualitzant dades i creant simulacions que ajudin a entendre la realitat.

A classe ens va ensenyar els trucs per explicar bones històries de forma gràfica a partir de les dades de micro i mesoplàstic que hem aconseguit a la platja. Fàcil d’explicar, una mica més difícil d’entendre però molt molt difícil d’aplicar al nivell que ho fa ell. Els alumnes en van gaudir molt.

Ara que estem acabant el projecte, el que volem aconseguir és donar sentit a les dades i a partir d’aquí poder fer mitjanes i estimacions de la quantitat de plàstic que trobem a Gavà. Això ens servirà per fer infografies amb les dades i generar consciència al nostre voltant. Els alumnes i la seva feina seran altaveus del nostre missatge. La platja que tenim (basuraleza???), la platja que volem.

Aquí els primers gràfics aconseguit. Ànims.