DIA INTERNACIONAL DE LA MÚSICA

Durant aquest projecte hem vist que la música és molt important en el món casteller però segur que també ho és a les nostres vides; què faríem sense música? El dia 1 d’octubre és el dia dels músics o de la música i és per això que us deixem aquí una sèrie d’enllaços perquè us documenteu per tal de poder fer un text explicatiu tenint present tot el que hem treballat sobre aquesta tipologia textual (introducció, desenvolupament i conclusió).

Per elaborar el text, potser us és útil donar resposta a les preguntes: Quan se celebra el dia de la música? Què representa la música per a vosaltres? Què us transmet? Quin tipus de música us agrada?, etc.

No oblideu que primer heu de fer una pluja d’idees sobre el que voleu explicar. Quan estigueu segurs o segures, comenceu  a redactar el vostre text i no oblideu posar un títol. En acabar, reviseu la vostra producció (construcció de paràgrafs, signes de puntuació, connectors, faltes d’ortografia, accentuació, etc.). El vostre text ha de contenir unes 80 paraules aproximadament.

Les tutores i el tutor de 5è

FAMÍLIA I ESCOLA ANEM DE LA MÀ!

El dilluns 26 de setembre es va dur a terme a la nostra escola la reunió d’inici de curs amb les famílies de 5è de primària, i va ser una estona de conversa i reflexió sobre com tots i totes hem d’anar junts de la mà per poder acompanyar el nostre alumnat en l’inici d’aquest nou cicle.

En aquest espai vam compartir vivències utilitzant metodologies emprades a l’aula i en l’activitat cooperativa amb la que vam començar van sorgir aspectes molts interessants que vam plasmar en aquests núvols de paraules que vam construir conjuntament.

La reunió va acabar amb una aportació en forma de consell de cada família al seu infant per tal que aquest curs sigui tot un èxit.

VINCLES I RELACIONS

CANVIS EMOCIONALS

TEMPS LLIURE I AFICIONS

CANVIS FÍSICS

FORÇA, VALOR I SENY!

De la mà de la Núria, una viladecanenca de 10 anys que pertany a una colla castellera, l’alumnat de 5è de primària ha encetat el nou projecte que està relacionat amb valors tant importants com la confiança, l’esforç, la cooperació…

A través d’una situació propera com són les festes majors de Viladecans, i d’una de les tradicions catalanes més importants que tenim, el nostre alumnat haurà de resoldre diferents reptes al llarg d’aquestes setmanes i viurà noves experiències que els faran arribar a construir nous aprenentatges.

Segur que, igual que les colles castelleres, el nostre alumnat aconseguirà allò que es proposi.

UN NOU CURS, UNA NOVA IL.LUSIÓ!

Avui l’alumnat de 5è de primària no només ha encetat un nou curs sinó que s’ha trobat amb un nou repte, superar una dinàmica de grup per conèixer als seus companys i companyes d’aula i esbrinar qui serà el seu tutor o la seva tutora.

Amb moltes il·lusions, ganes i cooperació no només han demostrat que tenen ganes d’engrescar-se en totes les noves propostes que els oferim, sinó que han superat el primer repte del curs amb facilitat.

Han demostrat que valors de la nostra escola com cooperació, superació, esforç i col·laboració fan aconseguir les fites proposades i que entre tots/totes sumen i fem equip.

Ens queda per davant un curs 2022/23 ple de moltes sorpreses, bons moments i de nous reptes que ens guiaran a nous aprenentatges .

Benvinguts/des a tots i a totes a cinquè!