Presentació

El Grup de Treball Tramuntec està format per professors i professores d’àrees tecnològiques, bàsicament de la comarca de l’Alt Empordà i que fa uns anys van crear una associació sense ànim de lucre que entre altres funcions promourà l’exposició de treballs i projectes realitzats durant el curs. També promourà l’organització de conferències que permeti la divulgació de l’ensenyament de la Tecnologia i generarà material educatiu que faci referència a l’àrea de Tecnologia per aplicar a l’ESO però també a altres etapes com ara el batxillerat o els cicles de caire tecnològic.

Tot això conflueix en una mostra o exposició final, la Mostra Tramuntec, on s’exposaran tots els treballs desenvolupats, prioritzant els treballs fets directament pels alumnes a classe, però també els treballs realitzats pels professors i professores individualment o en grup i convidant a presentar els treballs i projectes tecnològics desenvolupats per l’alumnat de primària i d’altres etapes.

La MOSTRA TRAMUNTEC serà l’aparador de la Tecnologia a l’Ensenyament i tindrà la seva continuïtat virtual a través del web.

Enguany, degut a la pandèmia del virus COVID-19 i a la impossibilitat d’aplegar en un espai tancat molts alumnes provinents de diferents indrets, s’ha optat per celebrar l’edició per streaming presentant els treballs dels alumnes en forma audiovisual.

Segueix-nos a les xarxes socials!

Facebook Twitter Instagram