Magnífic exemple d’integració de les TIC

Avui, l’ultima sessió del STAC de Badalona estava dedicada a presentar experiències que s’estan realitzant als centres amb les TIC. En aquesta sessió la nostra companya Mercè Martínez ens ha fet tota una lliçó d’integració d’eines TIC diverses per a l’àrea d’Anglès.
La seva experiència gira al voltant d’un intercanvi amb un institut de Grècia per l’aprenentatge de l’anglès.

badalonalagadas.jpg
Partint d’un bloc ha estructurat tot un seguit d’activitats basades en les TIC. De totes les que hi ha en destacaria destaquen les següents:

• La utilització de eSnips per compartir gravacions de veu dels alumnes
  • Les notes a les fotografies de Flickr Aquest últim recurs m’ha semblat força imaginatiu. Com si fos un joc, els nostres alumnes han escrit una descripció d’ells mateixos sense dir qui són i les alumnes grecs han d’endevinar qui és qui a la fotografia.
  • Creació de presentacions i compartició amb slideshare
  • Producció de vídeos i compartició amb Youtube

Felicitats Mercè per aquest magnífic treball

Aquest article ha estat publicat en llengües, recursos, TIC. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.