Viquipèdia: 100.000 articles!

Divendres 18 de gener a les 21:38, amb la publicació de l’article sobre l’arrel cúbica, la Viquipèdia en català va assolir la fita dels 100.000 articles. Ens hem de felicitar tots per aquest fet, en especial els que vàrem participar a la Marató Viquipèdia. Ara només cal no aturar-nos aquí i seguir treballant-hi.

viqui100000.jpg

La Viquipèdia no és només una obra de consulta per cercar informació. A la Viquipèdia podem participar professors i alumnat (de fet tothom que ho desitgi) produint contingut en format digital. Per això la Viquipèdia és magnífic recurs per treballar la competència digital des de qualsevol matèria. Si voleu saber com utilitzar-la a les vostres classes teniu el mòdul: La Viquipèdia a les aules del curs D200: Estratègies TIC per a l’ESO. Aprofito per recomanar-vos que us mireu tots els materials d’aquest curs que també parla de blocs, escoles en xarxa, moodle, aules obertes… Algun dia potser haurem d’ampliar un d’aquests temes.

Aquest article ha estat publicat en programari lliure, recursos, TIC, web 2.0, wiki. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.