PhotoScape, una eina força útil

PhotoScape pot ser una eina molt útil per nosaltres i pèr ensenyar al nostre alumnat dins del conjunt de programes multimèdia. És un programa força potent, sense arribar a les complexitats d’un GIMP o un Photoshop; però amb una interficie molt més senzilla. De ben segur que trobareu que serà una bona eina per mostrar al proper trimestre. Us deixo un tutorial per fer la instal·lació i posada en marxa.

I una sèrie de videotutoriales.

Treball col·laboratiu

Moltes vegades s’ens fa una muntanya el realitzar un projecte amb persones que no viuen al nostre costat. Per donar un exemple de com es poden fer coses entre persones que viuen en diferents llocs enllaço aquest vídeo fet d’aquesta manera, a distància i amb eines gratuites en bona part.

Manual del XP

Com que fa uns dies el Ministerio de Educación ha arribat a un acord amb Microsoft per fer servir a les aules el seu sistema operatiu i l’office corresponent, pagant per aquestes llicències la quantitat de 8€ anuals per cadascuna. Doncs fent venir alló de que “cuando las barbas de tu vecino veas pelar, pon las tuyas a remojar”; he trobat aquest manual del XP 2005,  que penso que potser ens serà d’utilitat de aqui a poc temps.