Manual del XP

Com que fa uns dies el Ministerio de Educación ha arribat a un acord amb Microsoft per fer servir a les aules el seu sistema operatiu i l’office corresponent, pagant per aquestes llicències la quantitat de 8€ anuals per cadascuna. Doncs fent venir alló de que “cuando las barbas de tu vecino veas pelar, pon las tuyas a remojar”; he trobat aquest manual del XP 2005,  que penso que potser ens serà d’utilitat de aqui a poc temps.