Dossier vídeo

Aquest és el quart vídeo de la sèrie, l’últim.
Que quedi clar que no és aixó el que demano al meu alumnat. No us espanteu, que no són tan diferents.
Els hi he demanat que com treball em fecin una “peli” amb fotos fent servir el Picasa, el Windows Movie Marker, l’Animoto…; i que l’afegeixin un arxiu d’àudio que integri veu i música, fent servir l’Audacity. No em val nomès una cançó de fons (peró de segur que algú vindrà amb aixó i prou). Així que depèn de qui sigui ja farè.
Aquí teniu el dossier per si us ajuda d’alguna manera.

Treball col·laboratiu

Moltes vegades s’ens fa una muntanya el realitzar un projecte amb persones que no viuen al nostre costat. Per donar un exemple de com es poden fer coses entre persones que viuen en diferents llocs enllaço aquest vídeo fet d’aquesta manera, a distància i amb eines gratuites en bona part.