Dossier de l’àudio

Aquest dossiers que vaig fent són els que utilitzo a les meves classes, i estan pensats segons la gent que tinc al davant. Per això, si algú visita aquestes pàgines i pensa que hi han altres programes, o d’altres coses a ensenyar, em sembla de lo més correcte. Si el penjo aqui nomès és per si pot servir per donar idees, i ja està.

PhotoScape, una eina força útil

PhotoScape pot ser una eina molt útil per nosaltres i pèr ensenyar al nostre alumnat dins del conjunt de programes multimèdia. És un programa força potent, sense arribar a les complexitats d’un GIMP o un Photoshop; però amb una interficie molt més senzilla. De ben segur que trobareu que serà una bona eina per mostrar al proper trimestre. Us deixo un tutorial per fer la instal·lació i posada en marxa.

I una sèrie de videotutoriales.

Manual del XP

Com que fa uns dies el Ministerio de Educación ha arribat a un acord amb Microsoft per fer servir a les aules el seu sistema operatiu i l’office corresponent, pagant per aquestes llicències la quantitat de 8€ anuals per cadascuna. Doncs fent venir alló de que “cuando las barbas de tu vecino veas pelar, pon las tuyas a remojar”; he trobat aquest manual del XP 2005,  que penso que potser ens serà d’utilitat de aqui a poc temps.