Bon dia!

tomypc3.gif

Aquest primer escrit és per donar la benvinguda a tots els que estem en aquest món de l’educación d’adults i que volem compartir el que fem i el que trobem per facilitar la nostra tasca.

Aqui s’inicia un viatge…. Fer l'ullet

Leave a Reply