PhotoScape pot ser una eina molt útil per nosaltres i pèr ensenyar al nostre alumnat dins del conjunt de programes multimèdia. És un programa força potent, sense arribar a les complexitats d’un GIMP o un Photoshop; però amb una interficie molt més senzilla. De ben segur que trobareu que serà una bona eina per mostrar al proper trimestre. Us deixo un tutorial per fer la instal·lació i posada en marxa.
I una sèrie de videotutoriales.