L’HORA DEL PATI

114.jpg33.jpg161.jpg191.jpg64.jpg181.jpg171.jpg52.jpg103.jpg72.jpg142.jpg84.jpg94.jpg132.jpg123.jpg113.jpg151.jpg “L’hora del pati “ és la tercera obra que el Taller de Teatre ha portat a escena. Ha estat un treball molt interessant perquè per primer cop fèiem un musical i a més a més era una obra inèdita escrita per Rosa Ponsarnau. La peça se situa a l’hora de l’esbarjo on es troben els joves durant un període curt de temps però que dóna molt per poder veure les seves inquietuds, els seus problemes i els diferents tipus de relacions. Tot lligat amb diferents temes musicals: Hoy no me puedo levantar, Escándalo, Money  money , It’s raining men entre d’altres. L’obra es va representar per primer cop el juny del 2006 en diferents sessions per als alumnes de l’institut. També es va fer una representació per a pares i amics i tot el públic en general. Després vam decidir ampliar el repte i participar amb l’obra a la primera Mostra de teatre d’instituts de secundària que organitza l’Ajuntament de Terrassa. “L’hora del pati” es va representar al Teatre Alegria en tres sessions diferents. Les dues primeres per a alumnes de secundària d’altres centres i l’última oberta a tota la ciutat. Enguany també hi participem amb l’obra “El gran secret”. Aquest any la 2a Mostra és al mes de maig.