EL SOMNI D’UNA NIT D’ESTIU

15.jpg61.jpg21.jpg31.jpg92.jpg82.jpg71.jpg42.jpg

“El somni d’una nit d’estiu” és la 3a representació del Taller de Teatre. Era la primera vegada que posàvem a escena un clàssic. Com sempre buscàvem una obra amb molts personatges i que ens permetés anar canviant de registre. Creiem que ho vam aconseguir. Aquest cop vam incorporar música en directe tant pels canvis d’escenari com per  la marxa nupcial. Els músics eren alumnes del centre: Francesc Guzman, Alba Flotats i Cristian Montenegro. El repartiment estava format per: Bea Oteros, Àlex Sainz, Albert Sánchez, Jessica García, Marta Bouso, Carlos Ara, Joan Pasqual, Sergi Solvas, Anna Masana, David Rovira, Laura Martínez, Jara Cerezuela, Helena Rios, Tiffany Jonhson, Diana Martí, Megan Jonhson, Maria, Sara Muñiz i Simón Serka. Es va estrenar per Sant Jordi del 2007. Vam fer diferents representacions per tots els alumnes del centre. Cap a final de curs vam representar-la per a tots els públics en una sessió nocturna.