Dijous 9 d’octubre va tenir lloc el plenari de directors/es de centres educatius públics dels Serveis Territorials al Maresme-Vallès Oriental, a l’Auditori del Tecnocampus de Mataró.
L’acte va tenir dues parts: una primera específica pels centres de secundària i una segona part més general.
La part específica adreçada als centres educatius de secundària va consistir en una presentació de la formació de l’Orientació educativa a secundària, a càrrec de Joana Ferrer i Miquel i Montserrat Ortiz Martin, del Servei d’Orientació i Serveis Educatius de la Subdirecció General d’Innovació, Formació i Orientació de la Direcció General d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat. Adjunt trobareu el material que va servir de suport per a aquesta presentació.
L’acte va comptar amb l’assistència del Sr. Ferran Ruiz, president del Consell Escolar de Catalunya, qui va realitzar una conferència titulada Imaginari de l’educació i lideratge escolar. Podeu descarregar-vos aquí la presentació.