BENVINGUTS AL CURS 2010/2011

Comencem el nostre últim curs amb moltes ganes i entusiasme. Esperem que sigui un any on aprenguem moltes coses, i sobretot gaudim d’aquest curs que promet ser inolvidable.

A la classe de 6è A som 17 alumnes i som la classe d’Andy Warhol

6è A

A la classe de 6è B som 17 alumnes i som la classe de Henri Matisse.

6è B

7 thoughts on “BENVINGUTS AL CURS 2010/2011

1. Paula

Apa nois, nou curs!!! Haurem d’estudiar de valent però també… ens ho passarem molt bé!!!! quin bloc més xulo enguany, oih???

2. Vanessa

I tant que serà un any on haurem d’estudiar molt, però serà un any inolvidable!!

3. Mar

vaya classes que tenim més xules, no?
    hem d’estudiar, és clar però aquest any sera divertit com els altres anys!!!!!

4. Eric Sánchez

La foto ha quedat molt xula, espero que aquest anys ens ho passem tant be com els altres anys.

5. maria

si….ens ho passarem molt bé però per mi serà millor que els altres anys,ja que és l’ultim any que estem en una escola….l’any que bee….a l’institut….millor que no ens saparin de les persones que més volem…que si no….DEW!!!!