MATEMÀTIQUES

En aquesta pàgina trobareu diferents exercicis amb els quals podreu anar repassant tot allò que fem a l’aula.

Unitat 1 i 2

Múltiples i divisors

Potències i arrels quadrades

Unitat 3 i 4

Simplificació de fraccions

Nombre mixt

fraccio-nombre-mixt

Suma i resta de fraccions

logo-suma-fraccions

Heu de fer l’apartat de fraccions

En aquest enllaç podeu fer diferents tests amb exercicis matemàtics dels temes que estem treballant. Heu de  fer  els supertest.logo-test

OPERACIONS I NOMBRES DECIMALS

Sumes i restes de decimals

ordering_decimals

Dividir i multiplicar decimals

mates-a-la-salsa

Dividir i multiplicar per 10, 100, 1000

dau

GEOMETRIA

Unitat 5 i 6

Mesurar l’amplitud dels angles

Procediment per mesurar angles amb el transportador:

1. Mirar si l’angle és major o menor que 90º.

2. Fer coincidir la creueta del transportador amb el vèrtex de l’angle.

3. Fer coincidir una de les línies del transportador amb una de les línies de l’angle.

4. Mirar el resultat que dóna al transportador amb l’altra línia de l’angle.

5. Comprovar el resultat amb el punt 1 (si és major o menor que 90º).

Nota: Quan més precisos siguem a l’hora de fer coincidir el vèrtex i la creueta i les línies, millor serà la mesura.

Si cliques a la següent imatge podràs practicar la mesura d’angles online:

A continuació teniu més exercicis perb mesurar angles amb el transportador

angles

Angles complementaris i suplementaris

La bisectriu d’un angle

Polígons

En aquests exercicis podeu aprendre els polígons i els seus costats.

poligonos1

Polígons còncaus i convexos

Classificació dels triangles i quadrilàters

La circumferència i el cercle

11 thoughts on “MATEMÀTIQUES

1. maria

He fet els exersicis i la veritat que estan molt bé, tambè he vist els videos de l’arrel quadrada i més i m’han agradat molt perquè sobre tot està molt ben explicat si et dic la veritat

2. Dangeris

Eel exescisis de mates, m’han ajudat a entendre coses i duptes.

Gràcies, Paula per haver fet aquests exercisis per nosaltres,els teus alumnes.
    Ia la vanessa que segurament ho hauria fet per els seus alumnes.Tots nosaltre sóm conpanys!!!!!!!

3. sofia

Els exercisis de mates m´han ajudat per repassar el control,espero que gracies als exercisis aprovi el control.Gracies per haver fet els exercisis!!!!!!

4. Paula

La Vanessa i Jo us animem amb les mates!!! Són divertidíiiiiissssiiiiiimmmmeeesss!!! I més ara que començarem amb la geometria………..

5. hanaa

La geometria potser em costara una mica,pero gracies als exercisis i a les explicacions que deixeu al bloc sera més fàcil per mi.
    Paula i Vanessa seguiu posant mes d’aquests videos i la gent aprobara molt facilment.

6. yousra

moltes gracies paula i vanessa els vidios que heu fet ens estan ajudat moltisim i aquest exament ens anira molt bé i espero que tots aprovem

7. yousra

avui ja hem fet el control de mates ens ha hanat molt be pero jo quan vaig arribar hem vaig donar conta que vaig dir que un rectangle era igula que un triange

8. Hanaa

Hola Paula, m’aniria bé per estudiar i repassar que penjessis les cosses de les àrees dels triangles,em coten una mica.

9. Dangeris

podeu posar coses de els poliedres regulars.ens ajudera per les glovals.