24
01
2017
Hola, amics!
Avui, el Jordi us ha donat les notes de l’examen de medi que vau fer dimecres, oi? Diu que han anat bastant bé perquè no hi ha gaires suspensos, però que, en general, no són gaire altes, tret d’un parell d’alumnes, que s’escapen per la part de dalt amb una nota més alta que un nou.
Diu el Jordi que li sap greu haver trigat tant aquest cop, però que, com ja sabeu, es va trobar malament la setmana passada i no va tenir esma de corregir l’examen el mateix dia ni l’endemà.
Apa, ara a pensar en el del tema següent, ja, eh…? Vinga, no afluixeu…
Maria Curiosa.
GENERAL
19
01
2017
Nois i noies,
Dimecres vinent, teniu l’examen de català en dues parts: una, de gramàtica, en què caldrà saber localitzar adjectius i complements de nom en general i saber dir a quins noms acompanyen i l’altra, de vocabulari. Us he penjat què hi pot entrar, d’aquesta segona part, a la pàgina de llengua catalana.
Au, a estudiar!
Maria Curiosa.
GENERAL
12
01
2017
Hola, guapíssims i guapíssimes!
Ja hi tornem a ser…! El Jordi ataca de nou amb els exàmens. 😥 Ara, medi. El del tema 6 de natus. Serà dimecres de la setmana que ve.
Vinga, que no us agafi desprevinguts! I no us oblideu del full d’estudi, eh…?
Maria Curiosa.
GENERAL
9
01
2017
Hola, nois i noies!
Entre els dies 16 i 26 de gener, el Jordi rebrà els vostres pares per comentar els informes del primer trimestre.
Per tal de reservar-hi hora i dia, cal que cada família s’apunti a la graella que hi haurà a l’escola. Les famílies que teniu més d’un fill matriculat al Giroi entre primer i sisè ho podeu fer ja a partir de demà dia 10 i els que només en tingueu un, a partir de dimecres dia 11.
Digueu-ho als pares i que no s’hi adormin, que s’omple de seguida!
Maria Curiosa.
GENERAL
9
01
2017
Amics i amigues,
Avui és el dia de Sant Tornem-hi. Hem fet unes vacances durant les quals hem pogut descansar força i ara ens tocs tornar a posar-nos-hi de valent.
Aquest segon trimestre és decisiu perquè és el que té menys interrupcions i és el que pot donar-nos més rendiment. Aprofiteu-lo per a esmenar tot allò que no us hagi acabat d’agradar del que vau fer durant el primer, que després serà massa tard. Recordeu que el tren agafarà una velocitat considerable i que si no l’agafeu ara i després el voleu agafar en marxa, us hi podeu fer mal. M’enteneu, oi…? Oi que n’heu parlat moltes vegades , d’això, amb el Jordi…? Doncs, apa, ànims i a treballar quan toqui.
Un petó de benvinguda.
Maria Curiosa.
GENERAL
23
12
2016
AQUEST BLOG ROMANDRÀ TANCAT FINS AL DIA 9 DE GENER DE 2017 PER DESCANS DEL PERSONAL.
MOLT BONES FESTES A TOTHOM!
MARIA CURIOSA.
GENERAL
20
12
2016
Hola, nois i noies!
El Jordi m’encarrega que us doni les gràcies pels bombons que li vau regalar ahir. Em demana que us digui que el sabor dolç de la xocolata li recordarà el sabor de molts dels moments que passa amb vosaltres.
Moltes gràcies a tots -diu- i també als pares i mares, que alguna cosa hi deuen haver tingut a veure, també… 😀
Maria Curiosa.
GENERAL
18
12
2016
Hola, amics invisibles!
Recordeu que el dia 22 heu de tenir preparat el regal per al vostre amic visible i que no pot ser qualsevol cosa comprada, sinó que ha de ser elaborada per vosaltres mateixos. Que no se n’oblidi ningú, eh…? Si no, hi hauria algun company que es quedaria sense regal…! I mira quina mala jugada seria, això…! Per tant, au, imaginació i poseu-vos-hi, que queden només quatre dies. El Jordi diu que ja té preparat el seu…!
Maria Curiosa.
GENERAL
17
12
2016
Ja sabeu, nois i noies, que el dia 19, dilluns, feu el concert davant dels papis i les mamis, oi…? Doncs recordeu que heu de venir vestits d’una determinada manera: pantalons blaus (valen uns texans o qualssevol altres pantalons de color blau) i samarreta o camisa blanques. I si no en teniu cap, també val un jersei blanc.
Així és que no us n’oblideu, eh…? Que heu d’estar ben guapos i guapes.
Maria Curiosa.
GENERAL
12
12
2016
Bé, nois, avui ha començat el segon trimestre. Per tant, pel que fa a les notes, tot allò que hàgiu fet a partir d’avui formarà part del segon trimestre i serà comptabilitzat per a les qualificacions de l’informe que us donaran abans de Setmana Santa.
A més, avui s’esborren tots els avisos que teníeu i també tots els negatius per deficiències en la presentació de deures. Per tant, teniu l’oportunitat de fer foc nou i començar nets de tot.
Ànims, doncs, i a veure si sou capaços de fer un trimestre encara millor que el primer. Va, som-hi…!
Maria Curiosa.
GENERAL