Notes d’anglès

Nois i noies,

Aquest matí heu fet un examen de vocabulari d’anglès i, a la tarda, el Jordi us n’ha donat les notes. Molt bé per una banda perquè, en general, heu estudiat molt el vocabulari del tema 5, però, en canvi, n’hi ha uns quants que no hi ha manera que us estudieu el vocabulari bàsic, aquell que, a l’examen, surt sempre com a Vocabulari II i això us fa baixar molt la nota. Vejam si la pròxima vegada…! Tot i que ja no en queden gaires, de vegades, eh…?

Maria Curiosa.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>