- Hola! He llegit un llibre que vull recomanar i és de Geronimo
Stilton: El Gran Llibre del Regne de la Fantasia. És molt divertit.
Mariona Trullenque (30/11/16).
- Hola! M’agradaria recomanar el llibre Òmnia. Tracta d’una botiga virtual on s’hi pot comprar qualsevol cosa.
És molt divertit i crec que us pot agradar!
A reveure!
Laura Vilaró (19/11/16).
- M’agradaria fer una recomanació d’un llibre que he llegit i que m’ha agradat molt.
És diu Al voltant del món en 80 contes i m’ha agradat molt. Tracta de moltes històries de diferents països. Us animo a llegir-lo!
Adéu!
Anna García (4/11/16).
Cap resposta
Deixa un comentari
Hola Jordi!
Com ja sabràs, fa uns dies que vam començar l’escola. I, et volia dir que vull estar en contacte amb tu, per avisar-te del dia de final de curs…
Per cert, segueixo escrivint!
P.D. petons, Laura Vilaró