El racó literari

  • Hola! He llegit un llibre que vull recomanar i és de Geronimo
    Stilton: El Gran Llibre del Regne de la Fantasia. És molt divertit.
    Mariona Trullenque (30/11/16).

 

  • Hola! M’agradaria recomanar el llibre Òmnia. Tracta d’una botiga virtual on s’hi pot comprar qualsevol cosa.
    És molt divertit i crec que us pot agradar!
    A reveure!
    Laura Vilaró (19/11/16).

 

  • M’agradaria fer una recomanació d’un llibre que he llegit i que m’ha agradat molt.
    És diu Al voltant del món en 80 contes i m’ha agradat molt. Tracta de moltes històries de diferents països. Us animo a llegir-lo!
    Adéu!
    Anna García (4/11/16).

 

 

Cap resposta

Una resposta a “El racó literari”

14 09 2017
Laura (14:32:08) :

Hola Jordi!
Com ja sabràs, fa uns dies que vam començar l’escola. I, et volia dir que vull estar en contacte amb tu, per avisar-te del dia de final de curs…
Per cert, segueixo escrivint!

P.D. petons, Laura Vilaró

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>