Videoconferència amb Gonzalo Moure

Un any més, després de la lectura del llibre “Palabras de Caramelo” de Gonzalo Moure, els alumnes de 6è de l’escola Montserrat han pogut fer una videoconferència amb l’escriptor.

I com sempre ha tingut l’amabilitat de contestar amb tot detall totes i cadascuna de les preguntes que els nostres alumnes tenien preparades des de fa dies. Ens ha explicat com va sorgir la idea del Bubisher i com gaudeixen els nens saharauis cada vegada que aquest arriba als diferents barris del campament. I també com va “néixer” el llibre. Ens hem enterat d’anècdotes molt boniques i entranyables.

Gràcies Gonzalo pel teu temps!!!

Aquest article s'ha publicat dins de Portada, Primària i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.