Els Còmics Manga a la Biblioteca INS Joan Miró

Durant aquest curs 2015-2016, la biblioteca ha estat el marc on un grup d’alumnes de 2n ESO i el seu professor, en Sergi Batlle, han realitzat una tasca de divulgació del gènere Manga.

L’activitat s’ha desenvolupat dins de l’assignatura d’Optativa de Lectura i Escriptura en llengua castellana.

El grup d’alumnes han elaborat un conjunt de mòbils amb temàtica dels herois Manga més coneguts i han creat un espai d’exposició de còmics amb una decoració ben representativa del gènere.

Han llegit i comentat les obres, han intercanviat opinions sobre els millors còmics i han creat un espai Manga que anirà ampliant el seu fons als cursos següents.

Quant a JOSEFA SANCHEZ JIMENEZ

Responsable de la biblioteca del Institut Joan Miró de Cornellà i professora de Llengua i Literatura Castellanes.
Aquest article s'ha publicat dins de Portada, Secundària i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.