Al Montserrat treballem Roald Dahl

Aquest curs a la biblioteca els alumnes de CM i CS hem treballat l’obra del magnífic escriptor britànic Roald Dahl. Els seus relats agraden tant als nens com als grans, ja que, hi ha humor i crítica a la societat contemporània. Junt a la màgia i la fantasia, en els seus llibres apareix també la maldat i altres defectes de l’esser humà.

A 3r hem treballat Agu trot, a 4t La meravellosa medecina d’en Jordi, a 5è Els Culdolla i a 6è Cuentos en verso para niños perversos. I després el Roger Cònsul ens ha vingut a explicar algunes de les millors històries de l’escriptor.

Hem decorat l’escola i ens ha quedat així de bonica!!!

Imatge de previsualització de YouTube

Aquest article s'ha publicat dins de Portada, Primària i etiquetat amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.