#reciclacultura a l’Institut Francesc Macià

Per aquest Sant Jordi 2015, la biblioteca de  l’Institut Francesc Macià s’ha afegit al projecte #reciclacultura de la Fundació Servei Solidari.

La nostra col·laboració ha consistit en fer un mercat de llibres llegits, de segona ma i vendre’ls a l’alumnat i al professorat de l’institut. La recaptació s’ha enviat a la fundació que utilitzarà aquestsdiners per fer cursos d’alfabetització.

Aquesta activitat va resultar molt engrescadora per a l’alumnat, ja que comprar llibres a 50 cèntims anima a la lectura.

mercat de llibres

María José García

Quant a María José García

Sóc professora de francès a l'institut Francesc Macià de Cornellà i també una de les seves bibliotecàries. J'adore lire!
Aquest article s'ha publicat dins de Portada, Secundària i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.