EXPLICA LA TEVA PORTADA

Durant el  primer trimestre del curs escolar 2014-15 tots els i les alumnes de 1r d’ESO del nostre institut, Ins. Miquel Martí i Pol,  han demanat en préstec  un llibre de la nostra biblioteca i han hagut de llegir-se’l i fer una nova portada.   D’aquesta manera hem aconseguit dos objectius : s’han llegit el llibre que ells volien i han donat a conèixer el fons de novel·la juvenil i còmic. L’activitat va tenir tres sessions: la primera, la presentació de la biblioteca i l’elecció dels llibres; la segona, a la classe de VIP en què els professors de visual i plàstica van ajudar a realitzar les noves portades; i finalment una última sessió, en què l’alumnat explicava la portada i recomanava la lectura del llibre a tot el grup classe. Cada classe ha tingut un guanyador a la millor portada  i també a la millor presentació. Finalment l’últim dia del trimestre es va lliurar el premi a la millor portada de tot l’Institut.

Els premiats i les portades guanyadores els teniu detallats AQUÍ

Aquest article s'ha publicat dins de Portada, Secundària i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.