Lectura a secundària: MAC i FG

Dijous 15 d’abril, el MAC va rebre la visita de l’aula d’acollida de l’institut Ferrer i Guàrdia. Alumnat dels dos centres van escriure un conte col·laboratiu. Ens vam trobar a la biblioteca del centre per enregistrar la lectura en vídeo gràcies al CRP Baix Llobregat_5. L’alumnat va participar també d’una dinàmica de joc per afavorir la coneixença.

Quant a Victòria Hernàndez

Sóc Victòria Hernàndez. Treballo a l'institut Maria Aurèlia Capmany de Cornellà de Llobregat. M'encarrego de la biblioteca escolar. La BE a secundària és un repte i alhora una feina engrescadora. Al centre, tractem de dinamitzar actvitats relacionades amb la lectura.
Aquest article s'ha publicat dins de Portada, Secundària i etiquetat amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.