Jurat a la Mostra de punts de llibre.

La reunió del jurat per a la tria dels guanyadors i finalistes de la Mostra de punts de llibre 2014 tingué lloc dimarts 11 de març, de 12.30 a 14.00h, al Departament de Cultura de l’ajuntament de Cornellà. El jurat estava format per representants d’escoles i instituts -professorat i alumnat-, biblioteques públiques i CRP. A més també en formaven part el dibuixant Ricardo Hermida Señor Plástiko, el director de l’escola JOSO de Barcelona i Belén Rodríguez de Còmics a Cornellà. L’experiència i el criteri d’aquests tres experts del còmic i la il·lustració va aportar perspectives diferents, la qual cosa va proporcionar més professionalitat a la tria.

Els alumnes Júlia Cortabitarte i Daniel Moya del batxillerat artístic de l’institut MAC van  comentar en finalitzar la reunió: “Ens ho van passar molt bé; vam veure treballs diferents i ens va sorprende tant bé com es vam avenir per triar els guanyadors i finalistes de la Mostra. Molt bona experiència.”

Quant a Victòria Hernàndez

Sóc Victòria Hernàndez. Treballo a l'institut Maria Aurèlia Capmany de Cornellà de Llobregat. M'encarrego de la biblioteca escolar. La BE a secundària és un repte i alhora una feina engrescadora. Al centre, tractem de dinamitzar actvitats relacionades amb la lectura.
Aquest article s'ha publicat dins de Portada, Secundària i etiquetat amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.