DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA AL MAC.

Amb motiu d’aquest dia, l’institut desenvolupa dues activitats. En primer lloc, us oferim la lectura d’una presentació realitzada per un grup d’alumnes de l’aula d’acollida. En segon lloc, l’alumnat de 2nESO ha dissenyat etiquetes amb la paraula més maca en la seva llengua i la traducció a la llengua de la classe d’aquell moment. Trobareu les etiquetes exposades al vestíbul del centre durant uns dies. Esperem que us agradi!

Quant a Victòria Hernàndez

Sóc Victòria Hernàndez. Treballo a l'institut Maria Aurèlia Capmany de Cornellà de Llobregat. M'encarrego de la biblioteca escolar. La BE a secundària és un repte i alhora una feina engrescadora. Al centre, tractem de dinamitzar actvitats relacionades amb la lectura.
Aquest article s'ha publicat dins de Portada, Secundària i etiquetat amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.