FEM CONTES DE CIÈNCIA

Hi ha convocat des de gener un Concurs de Contes de Ciència 2013:  amb l’objectiu d’estimular l’interès pels temes de ciència i pel pensament científic entre els estudiants, petits i joves escolaritzats en centres, amb la intenció de potenciar la creació d’obres literàries o plàstiques que tractin la ciència amb imaginació i valor científic.

Totes les classes que enviin un conte al concurs, només per participar, tindran dret a visitar Cosmocaixa, amb reserva prèvia a través d’aquest web.

El premi consisteix en un Targeta Amiga anual per a cada alumne, un ordinador portàtil per a l’aula i un lot de llibres de divulgació científica.

El termini d’admissió és el 14 d’abril i s’accepten obres en català i castellà.

Categories:

A. Nens i nenes de 4 a 8 anys. Educació infantil i primer cicle de primària.
B. Nens i nenes de 8 a 12 anys. Cicle mitjà i superior de primària.
C. Nois i noies de 12 a 16 anys. Secundària obligatòria.
D. Nois i noies de 16 a 20 anys. Secundària postobligatòria.
E. Alumnes de centres d’educació especial.

Accés als Materials didàctics per a Educació Primària

Accés als Materials didàctics per a Educació Secundària

Aquest article s'ha publicat dins de Infantil, Portada, Primària, Secundària i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.