Dijous gras

Aquí us deixem algunes imatges de les consignes del rei carnestoltes i també del dijous gras, que vam anar a la plaça del Paper a esmorzar

La Vella Quaresma

Un any més La Vella Quaresma arriba a l’escola! Cada divendres ens trobem per cantar una cançó i treure-li una cama.

Mancomunitat

Ens van venir a fer un taller de la Mancomunitat.

Us deixem un petit recull d’imatges . FOTOS

Taller de Contes

Aquesta setmana ens han vingut a explicar un conte i ens ha agradat molt!

Aniversaris

El mes de novembre vam celebrar tres aniversaris. El del Dani, el Dídac i el Marc. Moltes felicitats!!

Quadre d’hivern

Els alumnes de p3 hem fet entre tots un quadre de l’hivern. L’activitat s’ha realitzat en dues sessions. En la primera vam pintar amb pintura dels colors de l’hvern utilitzant pinzells, esponges i rodets, i en la segona sessió vam enganxar diferents materials a sobre el quadre pintat.

Aquí en teniu les IMATGES

Caga tió

Els alumnes de Educació Infantil van cagar el tió, l’últim dia d’escola. Aquí us deixem unes imatges.

Aniversaris

Al desembre hem celebrat l’aniversari de l’Ashley! Moltes Felicitats!!

Sortida a la Puput

El dilluns 29 els nens i nenes de P3,P4 i P5 van voltar pel bosc per descobrir Els Follets de la Tardor…. la castanyera ens va ensenyar una dansa i ens va donar castanyes  🙂

Aquí teniu unes FOTOS

Tardor

Els nens i nenes d’educació Infantil ens hem menjat al pati els fruits de la tardor….MMMmmmmm Boníssims!!!!!!