HEM FET UNES MONES DE PASQUA!

Els nens i nenes de P3, per acomiadar el segon trimestre, hem fet unes mones de pasqua que ens han quedat boníssimes! Hem untat unes bases amb xocolata i després les hem decorat amb Lacasitos i plomes!

Mireu que bé ens han quedat!

Fem grafismes amb sal

Els nens i nenes de P3, durant l’estona de racons hem experimentat amb sal. Hem dibuixat amb el dit, hem fet camins, hem fet lletres, hem estampat motlles amb diferents figures…

Ens ha agradat molt!

EXCURSIÓ A LA GRANJA

Els nens i nenes de P3 hem anat d’excursió a la granja de Can Pere de Sant Pere de Ribes. Allà hem vist molts animals i fins i tot hem muntat a cavall!

Ens ho hem passat molt bé!!!

Aquí us deixem unes fotos!

Dijous gras

Aquí us deixem algunes imatges de les consignes del rei carnestoltes i també del dijous gras, que vam anar a la plaça del Paper a esmorzar

La Vella Quaresma

Un any més La Vella Quaresma arriba a l’escola! Cada divendres ens trobem per cantar una cançó i treure-li una cama.

Mancomunitat

Ens van venir a fer un taller de la Mancomunitat.

Us deixem un petit recull d’imatges . FOTOS

Taller de Contes

Aquesta setmana ens han vingut a explicar un conte i ens ha agradat molt!

Aniversaris

El mes de novembre vam celebrar tres aniversaris. El del Dani, el Dídac i el Marc. Moltes felicitats!!

Quadre d’hivern

Els alumnes de p3 hem fet entre tots un quadre de l’hivern. L’activitat s’ha realitzat en dues sessions. En la primera vam pintar amb pintura dels colors de l’hvern utilitzant pinzells, esponges i rodets, i en la segona sessió vam enganxar diferents materials a sobre el quadre pintat.

Aquí en teniu les IMATGES

Caga tió

Els alumnes de Educació Infantil van cagar el tió, l’últim dia d’escola. Aquí us deixem unes imatges.