Nou curs 2015-2016 a l’Escola Saavedra

Foto Inici Curs 2015-2016Amb molt entusiasme i il·lusió va començar el nou curs 2015-2016 a l’Escola Saavedra.

Es van viure moments de molta alegria durant el retrobament dels nens i nenes amb els seus companys de classe. A més de l’expectativa de conèixer qui seria el seu mestre o mestra durant aquest nou any escolar.

Un altre moment bonic va ser l’arribada de nous alumnes i alumnes que se sumen a l’escola pública més antiga de Tarragona.

Els donem la benvinguda a tots i totes desitjant-los que tinguin un nou curs ple de molts aprenentatges i vivències a la nostra escola.

Els deixem el nostre calendari d’aquest any:

Calendari

Aquest article s'ha publicat dins de ESCOLA SAAVEDRA i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.